رادیو و روتر وایرلس میکروتیک

رادیو و روتر وایرلس میکروتیک

جهت صرفه جویی در وقت، چنانچه پارت نامبر دستگاه میکروتیک مورد نیاز خود را می دانید با کارشناسان فروش اَمُرداد ارتباط تماس بگیرید و یا مشخصات دستگاه میکروتیک مورد نیاز خود را بر روی واتساپ شماره 09026780680 ارسال فرمایید تا در اسرع وقت، قیمت و موجودی کالا اعلام گردد.

رادیو و روتر وایرلس میکروتیک بخش عمده ای از محصولات میکروتیک را تشکیل می دهند. زمانی که دسته بندی محصولات میکروتیک را بر روی وبسایت رسمی میکروتیک مشاهده می کنیم، متوجه می شویم که چهار دسته از محصولات این شرکت به تجهیزات وایرلس اختصاص یافته است که شامل سامانه های بیسیم، وایرلس برای محیط های مسکونی و اداری، محصولات LTE و 5G و محصولات بر بستر فرکانسی 60 گیگاهرتزی می باشد.

دسته بندی تجهیزات وایرلس میکروتک به صورت زیر می باشد که در این مقاله به علت تعداد بسیار زیاد محصولات فقط دسته اول یعنی تجهیزات وایرلس میکروتیک برای ارتباطات نقطه به نقطه و ارتباطات نقطه به چند نقطه را بررسی می کنیم. دسته های دیگر محصولات میکروتیک نیز در مقالات جداگانه بررسی خواهد شد که از همین صفحه به آن ها دسترسی خواهید داشت.

محصولات

تجهیزات وایرلس میکروتیک ارتباطات نقطه به نقطه

قبل از هر چیز می خواهیم تعریفی از ارتباطات نقطه به نقطه و ارتباطات نقطه به چند نقطه داشته باشیم و علت استفاده از آن ها را بدانیم. به طور کلی در مواردی که امکان کابل کشی بین دو نقطه وجود ندارد، یکی از راه حل های ممکن استفاده از سیستم وایرلس می باشد. یکی از دلایلی که امکان کابل کشی وجود ندارد می توان به فاصله اشاره کرد. فرض کنید نیاز داریم دو نقطه را که در فاصله 10 کیلومتری از هم قرار دارند را در یک شبکه قرار دهیم. نیاز به توضیح نیست که عملا امکان کابل کشی دراین فاصله وجود ندارد و مجبوریم از راه های جایگزین استفاده کنیم. اما همیشه فاصله زیاد دلیل محدود کردن کابل کشی نمی باشد. گاهی اوقات دو ساختمانی که نیاز داریم با هم در ارتباط باشند در دو طرف یک کوچه و مقابل هم قرار دارند که در این جا فاصله دو ساختمان در حدود 10 متر می باشد ولی باز هم امکان کابل کشی وجود ندارد.

حال که متوجه دلیل استفاده استفاده از ارتباطات نقطه به نقطه شدیم، می خواهیم بدانیم که چه کارهایی را می توان با این سیستم های وایرلس انجام داد. جواب این است که تمام کارهایی را که در یک شبکه کابلی و داخلی می توانیم انجام دهیم در بستر وایرلس نیز می توان انجام داد. برای آوردن مثال های گوناگون یک کارخانه و دفتر کارخانه را در نظر می گیریم. فرض کنید این دو نقطه در فاصله 20 کیلومتری از هم قرار دارند. در این جا ما نیاز به ارتباط کارخانه و دفتر هستیم. به عنوان نمونه می خواهیم در دفتر کارخانه ساعت ورود و خروج کارگران را بدانیم، تصاویر دوربین های مداربسته را مشاهده کنیم، ارتباط تلفنی داخلی با کارخانه داشته باشیم، حسابداران امکان کنترل آنلاین کالاها را داشته باشند و بسیاری از موارد دیگر عملیاتی است که می توان توسط لینک های وایرلس انجام داد. 

برای انتخاب رادیو وایرلس میکروتیک چه پارامترهایی را باید در نظر بگیریم؟

زمانی که نیاز به یک ارتباط وایرلس پوینت تو پوینتارتباط نقطه به نقطه وایرلس یا پوینت تو مالتی پوینت داریم پارامترهای مختلفی وجود دارد که بر روی انتخاب سیستم وایرلس ما اثر می گذارد. فاصله، پهنای باند مورد نیاز، محل لینک وایرلس، شرایط جوی محل نصب، زاویه تابش و بسیاری از موارد دیگر به طور مستقیم بر روی تجهیزات انتخابی اثر گذار است.

برای درک بهتر موضوع موارد ذکر شده را به اختصار توضیح می دهیم. هر رادیو و آنتن توان مشخصی را دارا می باشند. توان آنتن را برحسب dBi و توان رادیو را برحسب dBm یا میلی وات می سنجیم. میکروتیک محصولات گوناگونی را برای فواصل گوناگون طراحی و تولید کرده است. برای مثال آنتنی که مناسب فاصله یک کیلومتر می باشد هرگز نمی تواند گزینه مناسبی برای فاصله بیست کیلومتری باشد. هرچه فاصله بیشتر می شود باید توان رادیو و آنتن را افزایش دهیم.

مورد دیگر پهنای باند مورد نیاز در یک ارتباط بیسیم می باشد. اگر می خواهیم تصاویر دوربین مداربسته را انتقال دهیم به پهنای باند زیادی نیاز داریم. این در حالی است که اگر بخواهیم فقط ارتباط با سرور مالی یک مجموعه داشته باشیم به پهنای باند کمتری نیاز داریم. پهنای باند نیز به طور مستقیم بر روی انتخاب تجهیزات وایرلس تاثیر گذار است.

ارتباط پوینت تو پوینت

افرادی که در حوزه لینک های وایرلس فعال هستند به خوبی متوجه این موضوع هستند که محیط نویزی تا چه اندازه می تواند بر روی کیفیت یک لینک وایرلس تاثیر بگذارد. این درست است که کانفیگ حرفه ای لینک های وایرلس می تواند تا حد خوبی بر روی مشکل نویز اثر بگذارد اما نصب تجهیزات وایرلس در محیط های پر نویزی مثل شهر تهران در مقایسه با لینک های وایرلسی که مثلا در جاده های بین شهری هستند کاملا متفاوت است. پس زمانی که در یک شهر پرنویز مثلا پهنای باند 50 مگ را میخواهیم نسبت به زمانی که همین پهنای باند را در یک شهر کم نویز می خواهیم، نوع تجهیزات وایرلس متفاوت می باشد.

یکی دیگر از مواردی که در ارتباط با تجهیزات وایرلس میکروتیک باید در نظر بگیریم شرایط جوی می باشد. تمام تجهیزات میکروتیک که به منظور استفاده در محیط های اوت دور طراحی شده اند ضدآب می باشند اما یکی دیگر از پارامترهای مهم وجود بادهای شدید است. میکروتیک آنتن هایی را طراحی و تولید کرده است که به طور خاص جهت استفاده در محیط هایی با وجود بادهای شدید است. این آنتن ها از ساختار شبکه شبکه ای تشکیل شده اند که به سهولت باد از بینشان عبور می کند.

نویز در تجهیزات وایرلس میکروتیک

زاویه تابش آنتن هایی که برای ارتباط نقطه به نقطه استفاده می شود بسیار کم می باشد چیزی حدود 6 درجه ولی در برخی مواقع در ارتباطات نقطه به چند نقطه ما نیاز داربم که یکی از آنتن ها زاویه تابش زیادی داشته باشد. برای مثال فرض کنید که می خواهیم 3 آنتن را که در محل های مختلف قرار دارند به یک آنتن متصل کنیم. در این حالت اگر این سه آنتن در در یک محیط 90 درجه ای قرار داشته باشند، نیاز داریم آنتنی که به عنوان نقطه مرکزی انتخاب می شود زاویه تابش حداقل 90 درجه ای داشته باشد.

ارتباط وایرلس نقطه به چند نقطه

اکنون می خواهیم نگاهی به تجهیزات وایرلس میکروتیک داشته باشیم. در اینجا در ابتدا رادیو های میکروتیک را با توضیحات مختصر بررسی می کنیم و سپس رادیو آنتن های اتچ میکروتیک که به صورت یک پک آماده می باشند را بررسی می کنیم. لازم به ذکر است رادیو های میکروتیک جهت استفاده در ارتباطات نقطه به نقطه به آنتن و کانکتور مخصوص که اسم آن پیگتیل می باشد نیاز داریم.

تجهیزات وایرلس میکروتیک

رادیو وایرلس basebox5 میکروتیک

بیس باکس 5  یک رادیوی 1000 میلی واتی یا 30dBm  می باشد که در یک محفظه ضد آب پلاستیکی قرار گرفته  است. کانکتور های موجود بر روی این رادیو مانند اکثر رادیو های میکروتیک از نوع RPSMA می باشد. برای جلوگیری از ورود رطوبت یک درپوش پلاستیکی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین بر روی این رادیو امکان اضافه کردن یک RB912 miniPCIe می باشد که می توان این رادیو را به یک رادیوی دوبانده تبدیل کرد که هر دو باند فرکانسی 2.4 و 5.8 گیگا هرتز را پشتیبانی می کند. از آنجایی که معمولا از این نوع رادیو ها در ارتفاع و بر روی دکل استفاده می شود درب این رادیو را می توان به راحتی با یک دست باز کرد. در قسمت زیرین این رادیو محفظه ای طراحی شده است که شامل پورت اترنت، سیم ارت و پورت USB می باشد. در بسته بندی این دستگاه یک بست کمربندی زخیم و یک بست فلزی جهت اتصال رادیو به دکل وجود دارد. همچنین علاوه بر آداپتور یک POE Injector نیز قرار دارد. در قسمت زیر مشخصات فنی کامل این رادیو آورده شده است.

مشخصات رادیو وایرلس BaseBox 5 میکروتیک

پارت نامبرRB912UAG-5HPnD-OUT
معماریMIPSBE
پردازندهAR9342
تعداد هسته پردازنده1
فرکانس کاری پردازنده600 مگاهرتز
ابعاد246*135*50 میلی متر
لایسنس سیستم عاملسطح 4
سیستم عاملRouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی128 مگابایت
نوع ذخیره سازNAND
طول عمر دستگاه100 هزار ساعت
دمای محیط تستمنفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی89 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس BaseBox 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودییک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی12 وات
نوع خنک کنندهپسیو
نوع PoE ورودیپسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس BaseBox 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 300 Mbit/s
تعداد chain2
نوع استاندارد وایرلس802.11a/n
نوع چیپست وایرلسAR9342
نسل وایرلسWi-Fi 4

اترنت BaseBox 5 میکروتیک

پورت گیگ1 عدد
رادیو وایرلس BaseBox 2 میکروتیک

این رادیو در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز کار می کند. بیس باکس 2 تمامی مشخصات ظاهری رادیوی بیس باکس 5 را دارا می باشد. همچنین این رادیو دارای توان 1000 میلی وات می باشد. برای جلوگیری از توضیحات اضافه برای اطلاع ازمشخصات ظاهری این رادیو به قسمت  BaseBox 5 مراجع کنید. در زیر مشخصات فنی این رادیو آورده شده است.

مشخصات رادیو وایرلس BaseBox 2 میکروتیک

پارت نامبرRB912UAG-2HPnD-OUT
معماریMIPSBE
پردازندهAR9342
تعداد هسته پردازنده1
فرکانس کاری پردازنده600 مگاهرتز
لایسنس سیستم عاملسطح 4
سیستم عاملRouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 64 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 89 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس BaseBox 2 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 12 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس BaseBox 2 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 300 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11b/g/n
نوع چیپست وایرلس AR9342
نسل وایرلس Wi-Fi 4

اترنت BaseBox 2 میکروتیک

پورت گیگ 1 عدد
رادیو وایرلس BaseBox 6 میکروتیک

رادیوی بیس باکس 6 در بازه فرکانسی 5.9 تا 6.4 گیگاهرتز کار می کند. این رادیو برای مناطق پر نویز بسیار مناسب می باشد زیرا در مناطق پر نویزی مثل شهر تهران ارتباطات پوینت تو پوینت بر بستر باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز می باشد. این رادیو در بازه ای خارج از فرکانس 5.8 کار می کند و می توان تا حد خوبی مشکل نویز را برطرف کند. مشخصات ظاهری این رادیو مانند رادیوی بیس باکس 5 می باشد که در بالا می توانید مطالعه کنید. در زیر مشخصات فنی این رادیو آورده شده است.

مشخصات رادیو وایرلس BaseBox 6 میکروتیک

پارت نامبرRB912UAG-6HPnD-OUT
معماریMIPSBE
پردازندهAR9342
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد246*135*50 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 89 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس BaseBox 6 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 23 وات
حداکثر توان مصرفی بدون متعلقات12 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس BaseBox 6 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 300 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n
نوع چیپست وایرلس AR9342
نسل وایرلس Wi-Fi 4

اترنت BaseBox 6 میکروتیک

پورت گیگ 1 عدد
رادیو وایرلس NetBox 5 میکروتیک

نت باکس 5 یک رادیوی 1260 میلی واتی می باشد که از استاندارد ac را نیز پشتیبانی می کند. این به معنای امکان فراهم آوردن لینک های وایرلس با پهنای باند بیشتر می باشد.مشخصات ظاهری این رادیو مانند رادیو بیس باکس 5 می باشد. در زیر مشخصات فنی این رادیو آورده شده است.

مشخصات رادیو وایرلس NetBox 5 میکروتیک

پارت نامبر RB911G-5HPacD-NB
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 109 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetBox 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 11.5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetBox 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 867 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9882
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetBox 5 میکروتیک

پورت گیگ یک عدد
رادیو وایرلس NetMetal 5 میکروتیک

نت متال نام یک دسته از رادیو های میکروتیک می باشد که بسیار پر طرفدار است. مشخصه اصلی فیزیکی این دسته از رادیوهای میکروتیک بدنه فلزی و بسیار محکم آن می باشد که در نقش هیت سینک نیز به کار می رود. این بدنه مستحکم امکان استفاده از این رادیوی میکروتیک را در سخت ترین شرایط آب و هوایی فراهم کرده است. رادیوی NetMetal 5 یکی از قوی ترین رادیو های میکروتیک است که می توان از آن در لینک های وایرلس با برد زیاد استفاده کرد. توان این رادیو 2000 میلی وات می باشد. مشخصات فنی رادیوی میکروتیک نت متال 5 در زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو وایرلس NetMetal 5 میکروتیک

پارت نامبر RB922UAGS-5HPacD-NM
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد143*247*48 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 149 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetMetal 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 19 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetMetal 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 867 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9882
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetMetal 5 میکروتیک

پورت گیگ 1 عدد

فیبر رادیو وایرلس NetMetal 5 میکروتیک

SFP DDMI بله
SFP ports یک عدد
رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

رادیوی NetMetal 5SHP تمامی ویژگی های ظاهری NetMetal 5 را دارا می باشد. این دو رادیو تنها در چند ویژگی با هم متفاوت می باشند. در ابتدا اگر این دو رادیو را از لحاظ قیمت با هم مقایسه کنیم، رادیوی NetMetal 5 حدود 10 دلار ارزان تر می باشد. همچنین توان مصرفی NetMetal 5 برابر 19 وات می باشد، این در حالی است که توان مصرفی NetMetal 5SHP برابر 17 وات می باشد. بر روی NetMetal 5 یک اسلات MiniPCI-e نیز وجود دارد. اما دلیل اصلی گران تر بودن NetMetal 5SHP سوپر های پاور بودن آن است که می توان ارتباطات نقطه به نقطه بهتری را از این رادیو انتظار داشت. مشخصات این رادیو پر قدرت میکروتیک در زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

پارت نامبر RB921UAGS-5SHPacD-NM
معماری MIPSBE
پردازنده QCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد 143*247*48 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 159 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 17 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

بیشینه نرخ داده 867 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9882
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetMetal 5SHP میکروتیک

پورت گیگ 1 عدد

فیبر رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

SFP DDMI بله
SFP ports یک عدد
رادیو وایرلس NetMetal 5 triple میکروتیک

این رادیو مانند تمام سری رادیوهای نت متال ویژگی های ظاهری یکسانی دارند. این رادیو دارای سه chain می باشد. نرخ انتقال داده ای که از این رادیو می توان انتظار داشت 1300Mbit/s می باشد، این در حالی است که نرخ انتقال داده در رادیوی NetMetal 5 حداکثر به 867Mbit/s می رسد. مشخصات فنی این رادیو در زیر قابل مشاهده می باشد.

مشخصات رادیو وایرلس NetMetal 5 triple میکروتیک

پارت نامبر RB922UAGS-5HPacT-NM
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد143*247*48
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 159 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetMetal 5 triple میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 23 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetMetal 5 triple میکروتیک

بیشینه نرخ داده 1300 Mbit/s
تعداد chain 3
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9880
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetMetal 5 triple میکروتیک

پورت گیگ یک عدد

فیبر رادیو وایرلس NetMetal 5 triple میکروتیک

SFP DDMIبله
SFP ports یک عدد
رادیو وایرلس NetMetal 5SHP triple میکروتیک

این رادیوی میکروتیک از لحاظ مشخصات ظاهری کاملا شبیه مدل قبلی خود یعنی NetMetal 5 triple  می باشد. وجود سه کانکتور RP-SMA این رادیو ها را از مدل های دو chain جدا کرده است. این مدل از نوع سوپر پاور می باشد که می توان با استفاده از آن لینک های وایرلس پایدار تری را تجربه کرد.

مشخصات رادیو وایرلس NetMetal 5SHP triple میکروتیک

پارت نامبر RB921UAGS-5SHPacT-NM
معماریMIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد 143*247*48
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 169 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetMetal 5SHP triple میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 25 وات
حداکثر توان مصرفی بدون متعلقات 21 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetMetal 5 triple میکروتیک

بیشینه نرخ داده Mbit/s 1300
تعداد chain 3
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9880
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetMetal 5SHP triple میکروتیک

پورت گیگ اترنتیک عدد

فیبر رادیو وایرلس NetMetal 5SHP triple میکروتیک

SFP DDMI بله
SFP ports یک عدد
رادیو وایرلس NetMetal ac² میکروتیک

میکروتیک این رادیو را این گونه معرفی می کند: با دوام ترین اکسس پوینت برد بلند که همزمان از هر دو باند فرکانسی 2.4 و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این رادیو از لحاظ ظاهر شبیه به پیشینیان خود یعنی NetMetal می باشد. برای استفاده از این باند های فرکانسی نیاز به سرهم بندی اضافه نمی باشد و همزمان می توان از هر دو باند استفاده کرد. وجود 4 هسته cpu بر روی این دستگاه امکان بار سنگین بر روی دستگاه را فراهم می کند. اسلات سیم کارت و پورت فیبر نوری از دیگر ویژگی های سخت افزاری NetMetal ac² می باشد. از این دستگاه می توان برای ارتباطات با برد کوتاه هم استفاده کرد که نیاز به آنتن HGO-antenna-OUT می باشد. مشخصات فنی این رادیو در جدول زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو وایرلس NetMetal ac² میکروتیک

پارت نامبر RBD23UGS-5HPacD2HnD-NM
معماریARM 32bit
پردازنده IPQ-4019
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعاد143*247*48
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IPبله
قیمت پیشنهادی 169 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetMetal ac² میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی 2 عدد(PoE-IN و جک DC)
ولتاژ DC ورودی12 تا 57 ولت
حداکثر توان مصرفی 28 وات
حداکثر توان مصرفی بدون متعلقات 12 وات
نوع خنک کننده پسیو
استاندارد PoE in802.3af/at
ولتاژ PoE ورودی 24 تا 57 ولت

مشخصات وایرلس NetMetal ac² میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز802.11b/g/n
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتزIPQ-4019
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتزWi-Fi 4
بیشینه نرخ داده در فرکانس 5.8 گیگاهرتز867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5.8 گیگاهرتز2
نوع استاندارد وایرلس 5.8 گیگاهرتز802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس 5.8 گیگاهرتزIPQ-4019
نسل وایرلس 5.8 گیگاهرتزWi-Fi 5

اترنت NetMetal ac² میکروتیک

پورت گیگ اترنت یک عدد

پورت فیبر رادیو وایرلس NetMetal ac² میکروتیک

پورت SFPیک عدد
رادیو وایرلس LDF 5 میکروتیک

LDF 5  میکروتیک جهت استفاده در لینک های وایرلس استفاده می شود. همانطور که از نام دستگاه مشخص است از فرکانس 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. از این دستگاه در لینک های وایرلس برد بلند استفاده می شود. این دستگاه یک آنتن 9dBi نیز دارد. جهت استفاده از این رادیو نیاز داریم که از دیش های ماهواره استفاده کنیم که نقش انعکاس دهنده و تقویت کننده سیگنال را بازی می کند. می توان از دیش هایی تا قطر 100 سانتی متر را برای این دستگاه استفاده کرد. می توان حداکثر توان آنتن 33dBi را از دیش های مورد استفاده انتظار داشت. در زیر مشخصات فنی این دستگاه آورده شده است.

مشخصات رادیو وایرلس LDF 5 میکروتیک

پارت نامبر RBLDF-5nD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد84*84*115 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 39 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس LDF 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس LDF 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 2
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز9dBi
نوع استاندارد وایرلس 5.8 گیگاهرتز 802.11a/n
نوع چیپست وایرلس 5.8 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5.8 گیگاهرتز Wi-Fi 4

اترنت رادیو وایرلس LDF 5 میکروتیک

پورت اترنت 10/100یک عدد
رادیو آنتن SXTsq Lite2 میکروتیک

این رادیو آنتن اتچ میکروتیک که جهت ارتباطات نقطه به نقطه استفاده می شود دارای قیمت بسیار مناسب، سایز کوچک و آنتن 10dBi می باشد. این دستگاه از فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی و قابل استفاده در محیط اوت دور می باشد. لازم به ذکر است از SXTsq Lite2 در فواصل کوتاه می توان استفاده کرد. مشخصات فنی در زیر آمده است.

مشخصات رادیو آنتن SXTsq Lite2 میکروتیک

پارت نامبر RBSXTsq2nD
معماری MIPSBE
پردازنده QCA9533
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 650 مگاهرتز
ابعاد129*129*34 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 39 دلار

ولتاژ رادیو آنتن SXTsq Lite2 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXTsq Lite2 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باندفرکانسی 2.4 گیگاهرتز 10dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز QCA9533
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

اترنت رادیو آنتن SXTsq Lite2 میکروتیک

پورت اترنت 10/100یک عدد
رادیو وایرلس LDF 2 میکروتیک

LDF 2 میکروتیک برای استفاده در ارتباطات نقطه به نقطه استفاده می شود و یک دستگاه اوت دور می باشد. برای استفاده از این دستگاه نیاز به دیش های ماهواره می باشد که بر روی یک پایه LDF 2 نصب می شود. از دیش ماهواره جهت منعکس کردن و تقویت کردن سیگنال استفاده می شود. این دستگاه دارای یک آنتن داخلی 10dBi می باشد. مشخصات فنی این دستگاه جهت بررسی بیشتر در جدول زیر آورده شده است.

مشخصات رادیو وایرلس LDF 2 میکروتیک

پارت نامبر RBLDF-2nD
معماری MIPSBE
پردازنده QCA9533
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 650 مگاهرتز
ابعاد 84*84*115 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 39 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو وایرلس LDF 2 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 7 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو وایرلس LDF 2 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باندفرکانسی 2.4 گیگاهرتز 10dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز QCA9533
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

اترنت رادیو وایرلس LDF 2 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

SXTsq Lite5 میکروتیک دارای آنتن 16dBi می باشد. این دستگاه بسیار سبک و کم جا می باشد که جهت استفاده در لینک های وایرلس در مسافت های کم استفاده می شود. این دستگاه از استاندارد 802.11a/n پشتیبانی می کند. توان رادیوی این رادیو آنتن اتچ میکروتیک 316mw می باشد.

مشخصات رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

پارت نامبر RBSXTsq5nD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 129*129*34 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 46 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 16dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن SXTsq 5 High Power میکروتیک

این دستگاه تمامی مشخصات ظاهری مدل پایین تر خود یعنی SXTsq Lite5 را دارا می باشد و تنها تفاوت توان رادیوی دو دستگاه می باشد. توان رادیوی SXTsq 5 High Power  برابر 631mw می باشد و توان رادیوی مدل ضعیف تر برابر 316mw می باشد. این در حالی است که توان آنتن هر دو دستکاه یکسان می باشد. در زیر مشخصات فنی جهت بررسی بیشتر آورده شده است.

مشخصات رادیو آنتن SXTsq 5 High Power میکروتیک

پارت نامبر RBSXTsq5HPnD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد129*129*34
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 49 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXTsq 5 High Power میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 7 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXTsq 5 High Power میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5.8 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5.8 گیگاهرتز 16dBi
نوع چیپست وایرلس 5.8 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5.8 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن SXTsq 5 High Power میکروتیک

پورت اترنت 10/100یک عدد
رادیو آنتن DISC Lite5 میکروتیک

این دستگاه دارای یک آنتن با توان 21dBi  و رادیو با توان 316mw می باشد. از DISC Lite5 میکروتیک در ارتباطات نقطه به نقطه استفاده می شود. استاندارد استفاده شده در این دستگاه 802.11a/n استفاده شده است.

مشخصات رادیو آنتن DISC Lite5 میکروتیک

پارت نامبر RBDisc-5nD
معماری MIPSBE
پردازندهAR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعادقطر 265 میلی متر- ارتفاع 80 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 55 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن DISC Lite5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن DISC Lite5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 21dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن DISC Lite5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
کانفیگ رایگان میکروتیک
رادیو آنتن SXTsq 5 ac میکروتیک

این رادیو آنتن اتچ میکروتیک علاوه بر پشتیبانی از استاندارد ac دارای پورت اترنت گیگ می باشد. این دستگاه مانند SXTsq Lite5 دارای توان آنتن 16dBi و توان رادیوی 316mw می باشد. از این دستگاه در ارتباطات نقطه به نقطه در مسافت کم می توان استفاده کرد که با توجه به پشتیبانی از استاندارد ac می توان پهنای باند زیادی را انتظار داشت. مشخصات فنی این دستگاه در زیر مشخص شده است.

مشخصات رادیو آنتن SXTsq 5 ac میکروتیک

پارت نامبر RBSXTsqG-5acD
معماری ARM 32bit
پردازنده IPQ-4018
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعاد 129*129*34
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IP بله
قیمت پیشنهادی 55 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXTsq 5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 7 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXTsq 5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 16dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات اترنت رادیو آنتن SXTsq 5 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن LHG 2 میکروتیک

مهم ترین پارامتر در ارتباط با سری محصولات LHG می توان ذکر کرد، فرم توری شکل آن است که در محیط های پر باد بسیار مناسب می باشد. LHG 2 از فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. همچنین استاندارد وایرلسی که این دستگاه پشتیبانی می کند 802.11b/g/n می باشد. توان آنتن این دستگاه 18dBi می باشد و همچنین توان رادیوی دستگاه 400mw می باشد. از این دستگاه می توان جهت استفاده در ارتباطات نقطه به نقطه استفاده کرد. مشخصات فنی دستگاه در زیر آورده شده است.

مشخصات رادیو آنتن LHG 2 میکروتیک

پارت نامبر RBLHG-2nD
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9533
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 650 مگاهرتز
ابعاد قطر 391 میلی متر- ارتفاع 222 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 58 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG 2 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG 2 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 18dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9533
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن LHG 2 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو وایرلس LDF 5 ac میکروتیک

به طور کلی سری محصولات LDF جهت استفاده در لینک های وایرلس با برد بلند استفاده می شود که نیاز به یک دیش جهت منعکس کردن و تقویت کردن سیگنال استفاده می شود. توان آنتن داخلی این دستگاه 9dBi می باشد و همچنین توان رادیوی LDF 5 ac برابر 316mw می باشد. با توجه به پشتیبانی از استاندارد ac می توان پهنای باند زیادی را از این دستگاه انتظار داشت. بر روی این دستگاه یک عدد پورت اترنت گیگ نیز وجود دارد. مشخصات فنی دستگاه در زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو وایرلس LDF 5 ac میکروتیک

پارت نامبر RBLDFG-5acD
معماریARM 32bit
پردازندهIPQ-4018
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعاد 84*84*115 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IP بله
قیمت پیشنهادی 58 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو وایرلس LDF 5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 8 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو وایرلس LDF 5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 9dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو وایرلس LDF 5 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو وایرلس Groove 52 میکروتیک

Groove 52 میکروتیک را می توان هم در فرکانس 2.4 و هم 5.8 گیگاهرتز استفاده کرد. لازم به ذکر است که نمی توان  از Groove 52 هم زمان از هر دو فرکانس استفاده کرد. توان این رادیوی اوت دور میکروتیک 500mw می باشد. این رادیو دارای تنها یک کانکتور N-male می باشد که جهت اتصال به آنتن مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. این رادیو از استاندارد 802.11b/g/n پشتیبانی می کند. در زیر مشخصات فنی قابل مشاهده می باشد.

مشخصات رادیو وایرلس Groove 52 میکروتیک

پارت نامبر RBGroove52HPn
معماری MIPSBE
پردازنده AR9342
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 180*49*44 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 59 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو وایرلس Groove 52 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 9 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو وایرلس Groove 52 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 150 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 1
نوع استاندارد وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز 802.11a/b/g/n
نوع چیپست وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز AR9342
نسل وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو وایرلس Groove 52 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

رادیو آنتن اتچ LHG 5 میکروتیک یکی از پرطرفدار ترین محصولات میکروتیک برای استفاده در لینک های وایرلس می باشد. همانطور که قبلا ذکر شد طراحی توری این محصول میکروتیک سبب سبک بودن دستگاه شده است. همچنین با توجه به توری بودن آنتن LHG 5 بسیار مناسب مناطق با باد شدید می باشد. توان آنتن این دستگاه 24.5dBi می باشد و همچنین توان رادیو LHG5 برابر 316mw می باشد. این دستگاه از استاندارد 802.11a/n پشتیبانی می کند. مشخصات فنی این کالا در زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

پارت نامبر RBLHG-5nD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد قطر 391 میلی متر- ارتفاع 222 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 59 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
11 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 24.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن LHG XL 2 میکروتیک

مشخصات رادیو آنتن LHG XL 2 میکروتیک

پارت نامبر RBLHG-2nD-XL
معماریMIPSBE
پردازندهQCA9533
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 650 مگاهرتز
ابعادقطر 550 میلی متر- ارتفاع 245 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 68 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG XL 2 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG XL 2 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باندفرکانسی 2.4 گیگاهرتز 21dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز QCA9533
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن LHG XL 2 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن LHG HP5 میکروتیک

LHG HP5 میکروتیک در دسته بندی کلی LHG قرار می گیرد که ویژگی ظاهری آن ها طراحی توری شکل می باشد. تفاوت این محصول های پاور تفاوت در توان آنتن و توان رادیو می باشد. توان آنتن LHG HP5 برابر 24.5dBi می باشد. همچنین توان رادیوی این دستگاه 630mw می باشد. این افزایش توان در مقایسه با LHG 5 سبب دستیابی به لینک های وایرلس یا مسافت 60 درصد بیش از LHG 5 شده است. طبق ادعای میکروتیک این به این معناست که اگر به طور مثال با LHG 5 یک لینک وایرلس با مسافت 5 کیلومتر داریم با شرایط مشابه می توان یک لینک وایرلس 8 کیلومتری با LHG HP5 داشته باشبم. مشخصات فنی این دستگاه در زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو آنتن LHG HP5 میکروتیک

پارت نامبر RBLHG-5HPnD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد قطر 391 میلی متر- ارتفاع 222 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 69 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG HP5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 7 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG HP5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 24.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن LHG HP5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن DISC Lite5 ac میکروتیک

همانطور که از نام دستگاه مشخص است این رادیو آنتن میکروتیک از استاندارد ac پشتیبانی می کند. توان آنتن این دستگاه 21dBi می باشد و توان رادیو دستگاه در حدود 316mw می باشد. این دستگاه در مقایسه با DISC Lite5  از استاندارد ac استفاده می کند که سبب برقراری ارتباطات وایرلس با پهنای باند زیاد می شود. همچنین پورت اترنت این دستگاه از نوع گیگ می باشد. در زیر می توان مشخصات کامل فنی این دستگاه را مشاهده کرد.

مشخصات رادیو آنتن DISC Lite5 ac میکروتیک

پارت نامبر RBDiscG-5acD
معماری ARM 32bit
پردازنده IPQ-4018
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعاد قطر 265 میلی متر- ارتفاع 80 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IP بله
قیمت پیشنهادی 69 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن DISC Lite5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 7 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن DISC Lite5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 21dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن DISC Lite5 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن SXT 2 میکروتیک

یک رادیو آنتن اتچ می باشد که زاویه تابش آن 60 درجه می باشد. با توجه به زاویه تابش باز آنتن و لایسنس لول 4 دستگاه می توان از این دستگاه برای ارتباط با بیش از یک دستگاه استفاده کرد. فرکانس این دستگاه 2.4 گیگاهرتز می باشد که از استاندارد ایرلس 802.11b/g/n پشتیبانی می کند. توان آنتن 10dBi و توان رادیو 1500mw می باشد. مشخصات فنی دستگاه در زیر قابل رویت می باشد.

مشخصات رادیو آنتن SXT 2 میکروتیک

پارت نامبر RBSXTG-2HnD
معماری MIPSBE
پردازندهAR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 140*140*56 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 79 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXT 2 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 11 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXT 2 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باندفرکانسی 2.4 گیگاهرتز 10dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن SXT 2 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو وایرلس GrooveA 52 میکروتیک

این رادیوی میکروتیک که توانایی استفاده در نقش اکسس پوینت را نیز دارا می باشد قابل استفاده در فرکانس 2.4 و 5.8 گیگاهرتز می باشد. اما به صورت همزمان نمی توان از هر دو باند فرکانسی استفاده کرد. در بسته بندی کالا یک عدد آنتن امنی نیز وجود دارد که برای استفاده از دستگاه در نقش اکسس پوینت استفاده می شود.

مشخصات رادیو وایرلس GrooveA 52 میکروتیک

پارت نامبر RBGrooveA-52HPn
معماری MIPSBE
پردازندهAR9342
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد177*44*44 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 79 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو وایرلس GrooveA 52 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 9 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو وایرلس GrooveA 52 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 150 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 1
نوع استاندارد وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n, 802.11a/n
توان آنتن در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز6dBi
نوع چیپست وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز AR9342
نسل وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو وایرلس GrooveA 52 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن LHG XL HP5 میکروتیک

یکی از قویترین محصولات سری LHG می باشد. همانطور که ذکر شده است مشخصه اصلی سری محصولات LHG طراحی توری شکل آن است که سبب وزن بسیار کم شده است. همچنین در مناطقی که باد شدید وجود دارد این دسته بسیار پرکاربرد می باشد. LHG XL HP5 که های پاور می باشد دارای توان آنتن 27dBi و توان رادیوی 630mw می باشد.

مشخصات رادیو آنتن LHG XL HP5 میکروتیک

پارت نامبر RBLHG-5HPnD-XL
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد قطر 550 میلی متر- ارتفاع 245 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 MB
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 79 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG XL HP5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 7 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG XL HP5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 27dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن LHG XL HP5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن OmniTIK 5 میکروتیک

یک اکسس پوینت اوت دور می باشد که دارای آنتن 7.5dBi است. فرکانس دستگاه همانطور که از نام آن مشخص است 5.8 گیگاهرتز می باشد. استاندارد وایرلس OmniTIK 5 در دسته 802.11a/n قرار می گیرد. بر روی دستگاه 5 پورت اترنت ازنوع 10/100 قرار دارد. چراغ های وضعیت ال ای دی نیز بر روی این اکسس پوینت اوت دور وجود دارد. از پورت USB دستگاه می توان استفاده های گوناگونی کرد. برای مثال می توان یک مودم 3G  به آن متصل نمود یا یک فضای ذخیره سازی به آن متصل نمود.

مشخصات رادیو آنتن OmniTIK 5 میکروتیک

پارت نامبر RBOmniTikU-5HnD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 368*125*55 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 89 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن OmniTIK 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 11 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 11 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن OmniTIK 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 7.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن OmniTIK 5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1005 عدد
رادیو آنتن LHG 5 ac میکروتیک

این دستگاه میکروتیک که از آن در لینک های نقطه به نقطه می توان استفاده کرد دارای طراحی توری مناسب استفاده در مناطق پر باد می باشد. تفاوت LHG 5 ac با LHG 5 تنها در استاندارد ac و پورت اترنت آن می باشد. پورت اترنت این دستگاه از نوع گیگ می باشد. استاندارد ac سبب افزایش پهنای باند در لینک های وایرلس می شود، بنابراین از LHG 5 ac می توان توقع لینک های وایرلس با پهنای باند زیاد را داشت.

مشخصات رادیو آنتن LHG 5 ac میکروتیک

پارت نامبر RBLHGG-5acD
معماریARM 32bit
پردازنده IPQ-4018
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعادقطر 391 میلی متر- ارتفاع 222 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IP بله
قیمت پیشنهادی 89 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG 5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 8 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG 5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 24.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن LHG 5 ac میکروتیک

پورت گبگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE میکروتیک

اکسس پوینت دارای آنتن 7.5dBi که در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز کار می کند. این اکسس پوینت ضد آب بوده و قابلیت استفاده در محیط های اوت دور را دارا می باشد. این دستگاه دارای 5 پورت اترنت می باشد که پورت های شماره 2 تا شماره 5 از نوع PoE out می باشد. توان رادیوی این دستگاه 1000mw می باشد.

مشخصات رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE میکروتیک

پارت نامبر RBOmniTikUPA-5HnD
معماریMIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد368*125*55 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 5
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 99 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 59 وات
حداکثر توان مصرفی بدون متعلقات 11 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 11 تا 30 ولت

مشخصات ولتاژ خروجی(PoE-out) رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE میکروتیک

پورت PoEخروجیپورت های اترنت 2 تا 5
نوع PoE خروجیپسیو PoE
حداکثر جریان خروجی هر پورت مجزا1 آمپر
حداکثر مجموع جریان خروجی2 آمپر

مشخصات وایرلس رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 7.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE میکروتیک

پورت اترنت 10/1005 عدد
رادیو آنتن SXT SA5 ld;v,jd;

SXT SA5 میکروتیک دارای یک آنتن با توان 14dBi و زاویه تابش 90 درجه می باشد. از این دستگاه برای ارتباطات نقطه به چند نقطه می توان استفاده کرد. با توجه به زاوبه تابش باز آنتن و همچنین لایسنس لول 4 آن می توان بیش از یک دستگاه در محل های گوناگون را با SXT SA5 لینک کرد. همچنین رادیوی این آنتن دارای توان 1000mw می باشد. استاندارد وایرلس این دستگاه 802.11a/n می باشد. پورت اترنت دستگاه نیز از نوع گیگ می باشد.

مشخصات رادیو آنتن SXT SA5 میکروتیک

پارت نامبر RBSXTG-5HPnD-SAr2
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 140*140*56 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 30 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 99 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXT SA5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 11 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 6 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXT SA5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 14dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن SXT SA5 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو وایرلس GrooveA 52 ac میکروتیک

یک اکسس پوینت بسیار کوچک اوت دور که می توان در فرکانس 5.8 یا 2.4 گیگاهرتز از آن استفاده کرد. توان رادیوی دستگاه 400mw  می باشد. این دستگاه از استاندارد ac استفاده می کند. برای بهره گیری از تمام ظرفیت این استاندارد، دستگاه مجهز به یک پورت شبکه گیگ می باشد.

مشخصات رادیو وایرلس GrooveA 52 ac میکروتیک

پارت نامبر RBGrooveGA-52HPacn
معماریMIPSBE
پردازنده QCA9556
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد44*44*177 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 99 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو وایرلس GrooveA 52 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو وایرلس GrooveA 52 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 433 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 1
نوع استاندارد وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n, 802.11a/n/ac
توان آنتن در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز 6dBi
نوع چیپست وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز QCA9889
نسل وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو وایرلس GrooveA 52 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت 1 عدد
رادیو آنتن SXT 6 میکروتیک

SXT 6 اولین محصول در باند فرکانسی 6 گیگاهرتز می باشد که توسط میکروتیک تولید شده است. این دستگاه فرکانس از فرکانس 5.9 تا 6.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. زاویه تابش آنتن SXT 6 برابر 29 درجه می باشد و از آن جایی که SXT 6  میکروتیک قابلیت ارتباط با بیش از یک دستگاه دیگر را دارد می توان در ارتباطات پوینت تو مالتی پوینت استفاده کرد. توان آنتن این رادیو آنتن وایرلس میکروتیک 16dBi می باشد. همچنین توان رادیو دستگاه برابر 1000mw است.

مشخصات رادیو آنتن SXT 6 میکروتیک

پارت نامبر RBSXTG-6HPnD
معماریMIPSBE
پردازندهAR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد56*140*140 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 99 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXT 6 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 14 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 7 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXT 6 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 6 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 6 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 6 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 6 گیگاهرتز 16dBi
نوع چیپست وایرلس 6 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 6 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن SXT 6 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن LHG XL 5 ac میکروتیک

LHG XL 5 ac میکروتیک دارای آنتن با توان 27dBi می باشد. از استاندارد ac پشتیبانی می کند و دارای پورت گیگ اترنت می باشد. این دستگاه مشخصه اصلی دسته LHG که طراحی توری شکل می باشد را نیز دارا می باشد. از این رادیو آنتن اتچ می توان در ارتباطات نقطه به نقطه استفاده کرد.

مشخصات رادیو آنتن LHG XL 5 ac میکروتیک

پارت نامبر RBLHGG-5acD-XL
معماریARM 32bit
پردازندهIPQ-4018
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعاد قطر 550 میلی متر- ارتفاع 245 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IP بله
قیمت پیشنهادی 99 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG XL 5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 8 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG XL 5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 27dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن LHG XL 5 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت 1 عدد
رادیو آنتن mANTBox 2 12s میکروتیک

یک سکتور با زاویه تابش 120 درجه می باشد که در باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. این دستگاه دارای آنتن دوآل 12dBi می باشد. پورت گیگ اترنت و رادیو با توان 1000mw از دیگر ویژگی های mANTBox 2 12s می باشد. از این دستگاه می توان در لینک های وایرلس پوینت تو مالتی پوینت استفاده کرد.

مشخصات رادیو آنتن mANTBox 2 12s میکروتیک

پارت نامبر RB911G-2HPnD-12S
معماریMIPSBE
پردازندهAR9342
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد82*348*140 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 99 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن mANTBox 2 12s میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی 2 عدد(PoE-IN و جک DC)
ولتاژ DC ورودی 8 تا 30 ولت
حداکثر توان مصرفی 11 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن mANTBox 2 12s میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باندفرکانسی 2.4 گیگاهرتز 12dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز AR9342
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن mANTBox 2 12s میکروتیک

پورت گیگ اترنت 1 عدد
رادیو آنتن OmniTIK 5 ac میکروتیک

یک اکسس پوینت در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز که دارای آنتن دوآل 7.5dBi می باشد. همانطور که از نام دستگاه مشخص هست از استاندارد ac  پشتیبانی می کند و دارای 5 پورت گیگ اترنت می باشد. توان رادیوی OmniTIK 5 ac میکروتیک برابر 1260mw می باشد. مشخصات فنی این اکسس پوینت در زیر قابل مشاهده است.

مشخصات رادیو آنتن OmniTIK 5 ac میکروتیک

پارت نامبر RBOmniTikG-5HacD
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد58*129*416 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 109 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن OmniTIK 5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 14 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن OmniTIK 5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 7.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن OmniTIK 5 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن SXT SA5 ac میکروتیک

این رادیوی میکروتیک که در لینک های وایرلس استفاده می شود دارای زاویه تابش 90 درجه می باشد که این زاویه تابش باز، سبب ایده آل شدن این دستگاه برای ارتباطات پوینت تو مالتی پوینت شده است. توان رادیوی به کار برده شده در SXT SA5 ac برابر 1260mw می باشد. این دستگاه از استاندارد 802.11a/n/ac پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای پورت گیگ اترنت نیز می باشد.

مشخصات رادیو آنتن SXT SA5 ac میکروتیک​

پارت نامبر RBSXTG-5HPacD-SA
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 119 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXT SA5 ac میکروتیک​

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 12 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی 802.3af/at
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 57 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXT SA5 ac میکروتیک​

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 14dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن SXT SA5 ac میکروتیک​

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو وایرلس Metal 52 ac میکروتیک

این رادیو میکروتیک از باند فرکانسی 2.4 یا 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. در فرکانس 5.8 گیگاهرتز استاندارد وایرلس این رادیو ac می باشد که می توان پهنای باند بالا را از آن انتظار داشت. توان رادیو در هر دو باند فرکانسی 1260mw می باشد.

مشخصات رادیو وایرلس Metal 52 ac میکروتیک

پارت نامبر RBMetalG-52SHPacn
معماریMIPSBE
پردازنده QCA9556
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
لایسنس سیستم عامل 38*60*215 میلی متر
سیستم عامل سطح 4
رم RouterOS
فضای ذخیره سازی 64 مگابایت
16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 119 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو وایرلس Metal 52 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 11 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو وایرلس Metal 52 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 433 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز 1
نوع استاندارد وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز 802.11a/n/ac, 802.11b/g/n
توان آنتن در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز 6dBi
نوع چیپست وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز QCA9889
نسل وایرلس 5 و 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو وایرلس Metal 52 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE ac میکروتیک

اکسس پوینت دوآل در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز که از استاندارد ac پشتیبانی می کند. آنتن این دستگاه 7.5dBi می باشد. همچنین توان رادیو 1260mw می باشد. این دستگاه دارای 5 پورت گیگ اترنت می باشد که پورت های 2 تا 5 قابلیت PoE out دارد.

مشخصات رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE ac میکروتیک

پارت نامبر RBOmniTikPG-5HacD
معماری MIPSBE
پردازنده QCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد58*129*416 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 129 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 66 وات
حداکثر توان مصرفی بدون متعلقات 18 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 57 ولت

مشخصات ولتاژ خروجی (PoE-out) رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE ac میکروتیک

پورت PoEخروجی پورت های اترنت 2 تا 5
نوع PoE خروجی 802.3af/at
حداکثر جریان خروجی هر پورت مجزا با ولتاژ ورودی 18 تا 30 ولت1 آمپر
حداکثر جریان خروجی هر پورت مجزا با ولتاژ ورودی 30 تا 57 ولت450 میلی آمپر
حداکثر مجموع جریان خروجی 2 آمپر

مشخصات وایرلس رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 7.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن OmniTIK 5 PoE ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت5 عدد
رادیو آنتن mANTBox 15s میکروتیک

mANTBox 15s میکروتیک یک سکتور با زاویه تابش 120 درجه می باشد. آنتن دستگاه از نوع دوآل 15dBi می باشد. توان رادیوی این دستگاه 1260mw می باشد. از سکتور ها با توجه به زاویه تابش باز برای لینک های پوینت تو مالتی پوینت استفاده می شود. در ارتباطات نقطه به نقطه به طور معمول از آنتن هایی با زاویه تابش خیلی کم در حدود 6 درجه استفاده می شود. اما در mANTBox 15s زاویه تابش 120 درجه ای می توان با دستگاه هایی در نقاط مختلف ارتباط وایرلس برقرار کرد.

مشخصات رادیو آنتن mANTBox 15s میکروتیک

پارت نامبر RB921GS-5HPacD-15S
معماریMIPSBE
پردازنده QCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد82*348*140 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 139 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن mANTBox 15s میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی 2 عدد(PoE-IN و جک DC)
ولتاژ DC ورودی 9 تا 30 ولت
حداکثر توان مصرفی 13 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن mANTBox 15s میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 15dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن mANTBox 15s میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد

مشخصات پورت فیبر رادیو آنتن mANTBox 15s میکروتیک

پورت SFP1 عدد
رادیو آنتن mANTBox 52 15s میکروتیک

mANTBox 52 15s میکروتیک یک سکتور است که در باند فرکانسی 2.4 و5.8 گیگاهرتز می تواند کار کند. زاویه تابش آنتن این دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز برابر 90 درجه و در فرکانس 5.8 گیگاهرتز برابر 60 درجه می باشد. این دستگاه دارای یک پورت اترنت از نوع گیگ می باشد. توان این رادیو 1000mw می باشد.

مشخصات رادیو آنتن mANTBox 52 15s میکروتیک

پارت نامبر RBD22UGS-5HPacD2HnD-15S
معماریARM 32bit
پردازنده IPQ-4019
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده auto MHz
ابعاد82*348*140 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
رمز نگاری سریع IP بله
قیمت پیشنهادی 159 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن mANTBox 52 15s میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی 2 عدد(PoE-IN و جک DC)
ولتاژ DC ورودی 12 تا 57 ولت
نوع خنک کننده پسیو
استاندارد PoE in 802.3af/at
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 57 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن mANTBox 52 15s میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز12dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز IPQ-4019
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4
بیشینه نرخ داده در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5.8 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز15dBi
نوع چیپست وایرلس 5.8 گیگاهرتز IPQ-4019
نسل وایرلس 5.8 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن mANTBox 52 15s میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد

مشخصات پورت فیبر رادیو آنتن mANTBox 52 15s میکروتیک

پورت SFP1 عدد
رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

QRT 5 میکروتیک یک رادیو آنتن اوت دور می باشد که برای استفاده در ارتباطات رادیویی استفاده می شود. توان آنتن QRT 5 برابر 24dBi می باشد. توان رادیوی دستگاه 1000mw می باشد. این دستگاه دارای یک پورت گیگ اترنت می باشد. استاندارد وایرلس این دستگاه 802.11a/n می باشد.

مشخصات رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

پارت نامبر RB911G-5HPnD-QRT
معماری MIPSBE
پردازنده AR9342
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 50*320*309 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 169 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 12 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 24dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9342
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

DynaDish 5 میکروتیک یک رادیو آنتن اتچ می باشد که قابلیت استفاده در فضای اوت دور را دارا می باشد. توان آنتن این دستگاه 25dBi می باشد. داینادیش از استاندارد 802.11ac پشتیبانی می کند و همچنین مجهز به یک پورت گیگ اترنت نیز می باشد. توان رادیوی داینادیش5 برابر 1260mw می باشد.

مشخصات رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

RBDynaDishG-5HacDr3
RBDynaDishG-5HacDr3
MIPSBE
MIPSBE
QCA9557
QCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعادقطر 404 میلی متر- ارتفاع 175 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 179 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 9 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی 802.3af/at
ولتاژ PoE ورودی 11 تا 60 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 25dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن DynaDish 6 میکروتیک

همانطور که از نام این رادیو آنتن میکروتیک مشخص است در باند فرکانسی 6 گیگاهرتز کار می کند. فرکانسی که این دستگاه ساپورت می کند 5.9 تا 6.4 گیگاهرتز می باشد. توان آنتن داینادیش6 برابر 25dBi می باشد. با توجه به این که اکثریت لینک های وایرلس در ایران در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز می باشد، می توان با استفاده از این رادیو آنتن میکروتیک لینک های وایرلس پرکیفیت تری را انتظار داشت چرا که در باند فرکانسی 6 گیگاهرتز شلوغی فرکانسی نداریم. توان رادیوی داینادیش6 برابر 1000mw می باشد.

مشخصات رادیو آنتن DynaDish 6 میکروتیک

پارت نامبر RBDynaDishG-6HnD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد قطر 404 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 179 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن DynaDish 6 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 10 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن DynaDish 6 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 6 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 6 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 6 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 6 گیگاهرتز 25dBi
نوع چیپست وایرلس 6 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 6 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن DynaDish 6 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن LHG XL 52 ac میکروتیک

میکروتیک این محصول خود را این گونه معرفی می کند که اگر نیاز به یک لینک وایرلس برای فوصل زیاد دارید که هیچ وقت دچار قطعی نشود LHG XL 52 ac مناسب شما می باشد. این رادیو آنتن میکروتیک یک دستگاه دوآل می باشد که از هر دو باند فرکانسی 5.8 و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. شما می توانید لینک وایرلس خود را در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز برقرار کنید که طبق ادعای میکروتیک به سرعت 600Mbps دست یابید و از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز هم برای بک استفاده کنید که میکروتیک ادعای سرعت 260Mbps را دارد. توان آنتن در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز برابر 27dBi می باشد که این توان در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز به 18dBi کاهش می یابد. توان رادیو در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز برابر 800mw می باشد و توان رادیو در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز برابر 1000mw می باشد. LHG XL 52 ac مجهز به یک پورت گیگ اترنت می باشد. مشخصات فنی این رادیو در زیر قابل مشاهده می باشد.

مشخصات رادیو آنتن LHG XL 52 ac میکروتیک

پارت نامبر RBLHGG-5HPacD2HPnD-XL
معماریARM 32bit
پردازندهIPQ-4018
تعداد هسته پردازنده 4
فرکانس کاری پردازنده 716 مگاهرتز
ابعاد قطر 550 میلی متر- ارتفاع 291 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 256 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
بله
قیمت پیشنهادی 189 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG XL 52 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 18 وات
حداکثر توان مصرفی بدون متعلقات 16 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی 802.3af/at
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 57 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG XL 52 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 2.4 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز 802.11b/g/n
توان آنتن در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز 18dBi
نوع چیپست وایرلس 2.4 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 2.4 گیگاهرتز Wi-Fi 4
بیشینه نرخ داده در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5.8 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5.8 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باند فرکانسی 5.8 گیگاهرتز 27dBi
نوع چیپست وایرلس 5.8 گیگاهرتز IPQ-4018
نسل وایرلس 5.8 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن LHG XL 52 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد

مشخصات پورت فیبر رادیو آنتن LHG XL 52 ac میکروتیک

پورت SFP1 عدد
رادیو آنتن QRT 5 ac میکروتیک

یک رادیو آنتن اتچ جهت استفاده در ارتباطات وایرلس می باشد. QRT 5 ac از استاندارد 802.11ac پشتیبانی می کند. توان آنتن این دستگاه 24dBi می باشد. دارای یک پورت گیگ اترنت و توان رادیوی 1260mw می باشد. این دستگاه یکی از محبوب ترین تجهیزات وایرلس میکروتیک می باشد.

مشخصات رادیو آنتن QRT 5 ac میکروتیک

پارت نامبر RB911G-5HPacD-QRT
معماریMIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد 50*320*309 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 199 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن QRT 5 ac میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 10.5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن QRT 5 ac میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 24dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن QRT 5 ac میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن mANTBox 19s میکروتیک

یک سکتور با زاویه تابش 120 درجه می باشد. توان آنتن mANTBox 19s برابر 19dBi می باشد. این دستگاه از استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac پشتیبانی می کند. توان رادیوی این سکتور میکروتیک 1260mw می باشد. باتوجه به این که لایسنس این دستگاه لول 4 می باشد، می توان با تعداد بیش از یک دستگاه دیگر ارتباط وایرلس برقرار کرد. از این رو این سکتور بسیار مناسب ارتباطات نقطه به چند نقطه می باشد.

مشخصات رادیو آنتن mANTBox 19s میکروتیک

پارت نامبر RB921GS-5HPacD-19S
معماریMIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد78*598*152 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 199 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن mANTBox 19s میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی 2 عدد(PoE-IN و جک DC)
ولتاژ DC ورودی 8 تا 30 ولت
حداکثر توان مصرفی 13 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 12 تا 28 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن mANTBox 19s میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 19dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن mANTBox 19s میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد

مشخصات پورت فیبر رادیو آنتن mANTBox 19s میکروتیک

پورت SFP1 عدد

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680