اکسس پوینت UAP AC LR

The UniFi AC LR AP features the latest Wi-Fi 802.11ac technology in a refined industrial design and is ideal for long-range deployment of high‑performance wireless networks

اکسس پوینت UAP AC LR

در این مقاله قصد داریم به صورت اختصار اکسس پوینت UAP AC LR را بررسی کنیم. اما برای دوستانی که فقط قصد خرید و یا اطلاع از قیمت این اکسس پوینت یونیفای را دارند، به اطلاع می رسانیم این کالا امروز مورخ بیست وچهارم شهریور در شرکت امرداد ارتباط با قیمت 3300000 تومان به فروش می رسد. برای این امر کافی است هنگام تماس تلفنی یا پیام در شبکه های اجتماعی کد AC LR33 را ذکر کنید.

چرا اکسس پوینت UAP AC LR

ابتدا پارت نامبر این اکسس پوینت را بررسی می کنیم.

 

UAP= UNIFI ACCESS POINT

AC= 8.02.11 ac

LR= Long Range

این دستگاه یک اکسس پوینت این دور می باشد. همان طور که در پارت نامبر این دستگاه آمده است یک دستگاه Long Range  می باشد. اگر این اکسس پوینت یوبی ان تی را در یک دایره فرضی قرار دهیم، می توانیم سیگنال را در دایره ای با شعاع 183 متر دریافت کنیم.هم چنین طبق ادعای یو بی ان تی، تعداد کاربرانی که می توانند به یک UAP AC LR  متصل شوند برابر با 250 نفر می باشد.

UBNT عنوان می کند که در اکسس پوینت UAP AC LR می توان به سرعتی معادل 1317Mbps دست یافت. البته لازم به ذکر است اگر به بیش از این سرعت احتیاج داریم می توانیم از اکسس پوینت UAP AC PRO بهره ببریم که سرعتی معادل 1750 Mbps  را پشتیبانی می کند. اکسس پوینت UAP AC LR از هر دو باند فرکانسی 5 و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. هنگام استفاده از باند 5 گیگاهرتز می توان به سرعت 867Mbps دست یافت و هنگام استفاده از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز می توان به سرعت 450Mbps دست یافت. این اکسس پوینت دارای یک پورت گیگ اترنت می باشد. این کالا در شرکت اَمُرداد ارتباط با گارانتی یکساله ارائه می گردد. امکان ارسال این کالا به شهرستان ها از طریق تیپاکس و باربری فراهم می باشد.

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680