اکسس پوینت wAP LTE kit میکروتیک

Small weatherproof wireless access point with International LTE modem

اکسس پوینت wAP LTE kit میکروتیک

اکسس پوینت wAP LTE kit میکروتیک یک دستگاه ضد آب می باشد که دارای یک مودم با قابلیت پشتیبانی از شبکه تلفن همراه می باشد. این اکسس پوینت از  3G، 2G و 4G پشتیبانی می کند. علاوه بر این که می توان به شکل وایرلس به این دستگاه متصل شد، وجود یک پورت اترنت 10/100 این امکان را فراهم کرده است که توسط کابل شبکه نیز به آن متصل شد. برد LTE این دستگاه توسط کانکتور به دو آنتن داخلی متصل شده است. به منظور پوشش آنتن دهی بیشتر این امکان فراهم است که کانکتور ها را به آنتن های قوی تر متصل کرد. باتوجه به ضد آب بودن این اکسس پوینت می توان از آن در محیط اوت دور استفاده کرد. در محیط های این دور هم می توان از این دستگاه در نزدیکی پنجره به صورت رومیزی استفاده کرد. وجود یک پایه این امکان را به شما می دهد. این اکسس پوینت دارای یک CPU تک هسته ای 650 مگاهرتزی می باشد. ابعاد این اکسس پوینت 30*85*185 میلی متر می باشد. می توان از اکسس پوینت wAP LTE kit میکروتیک در دمایی بین منفی 40 درجه تا مثبت 60 درجه استفاده کرد. طبق ادعای میکروتیک اگر از این اکسس پوینت در دمای 25 درجه سانتی گراد استفاده شود، می توان طول عمری معادل 100 هزار ساعت را انتظار داشت.

اکسس پوینت wAP LTE kit میکروتیک

 برای روشن کردن این دستگاه می توان از سه روش استفاده کرد. مانند تمام محصولات میکروتیک می توان از یک آداپتور استفاده کرد، همچنین از پورت اترنت این اکسس پوینت می توان به منظور روشن کردن دستگاه استفاده کرد. علاوه بر این ها یک کانکتور دیگر وجود دارد که در وسیله های متحرک مثل ماشین و قطار بسیار کارآمد می باشد. 

این اکسس پوینت در شرکت امرداد ارتباط با گارانتی یکساله ارائه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات وایرلس میکروتیک، موجودی و قیمت نهایی با کارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.

اکسس پوینت wAP LTE kit میکروتیک

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680