تجهیزات ارتباط بی سیم پوینت تو پوینت و ارتباطات وایرلس میکروتیک​

تجهیزات ارتباط بی سیم پوینت تو پوینت و ارتباطات وایرلس میکروتیک

تجهیزات ارتباطات بی سیم پوینت تو پوینت و ارتباطات وایرلس میکروتیک به منظور برقراری ارتباط دو نقطه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ارتباطات نقطه به نقطه دلایل مختلفی دارد که مهم ترین آن ها فاصله، محدودیت و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد که این ها را به اختصار توضیح می دهیم.

فرض کنید می خواهیم دو محلی را که در فاصله چندین کیلومتری از هم قرار دارند به هم متصل کنیم. این امر می تواند به دلایل گوناگون مثل مشاهده تصاویر دوربین های مدار بسته باشد. نیاز به توضیح نیست که در این سناریو امکان استفاده از روش های معمول مثل کابل کشی وجود ندارد. در این جا به دلیل وجود فاصله زیاد مجبور به استفاده از سیستم ارتباطی پوینت تو پوینت هستیم.

در یک سناریوی واقعی ما مجبور به استفاده از سیستم ارتباط پوینت تو پوینت شدیم اما نه به دلیل فاصله زیاد. یک فروشگاه بزرگ دارای یک انبار در طرف دیگر خیابان بود و فاصله این دو نقطه کمتر از 25 متر بود. در این حالت به دلیل محدودیت در کابل کشی از ارتباط پوینت تو پوینت به منظور ارتباط این دو نقطه استفاده شد.

یکی دیگر از موارد پر استفاده از ارتباطات نقطه به نقطه استفاده از اینترنت پوینت تو پوینت می باشد. بسیار از شرکت ها و حتی برخی افراد نیاز به اینترنت اختصاصی و پوینت تو پوینت دارند. در این حالت مشترکین باید از محلی که می خواهند در آنجا اینترنت را دریافت کنند به محل شرکت های اینترنتی مثل داتک و شاتل، ارتباط پوینت تو پوینت وایرلس داشته باشند.

ارتباط نقطه به نقطه

تجهیزات مورد نیاز ایجاد یک ارتباط پوینت تو پوینت

برای ایجاد یک ارتباط بر بستر وایرلس سه المان ضروری نیاز می باشد که عبارتند از رادیو، آنتن و کانکتور رادیو و آنتن. تجهیزات ارتباط بی سیم پوینت تو پوینت و ارتباطات وایرلس بر اساس المان های ذکر شده به دو دسته اساسی تقسیم می شوند. دسته اول تجهیزاتی هستند که به صورت اتچ می باشند یعنی رادیو، آنتن و کانکتور بین رادیو و آنتن درون یک باکس قرار دارد و توسط کارخانه این گونه تولید می شود. تصاویر این نوع از تجهیزات ارتباط نقطه به نقطه وایرلس را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید.

ارتباط نقطه به نقطه وایرلس
ارتباط نقطه به نقطه وایرلس
ارتباط نقطه به نقطه وایرلس
ارتباط نقطه به نقطه وایرلس

نوع دوم از تجهیزات ارتباطی پوینت تو پوینت به صورت مجزا می باشند. یعنی نیاز به یک آنتن، رادیو و کانکتور(پیگتیل) داریم. تصاویر این گونه از تجهیزات را هم می توانیم در زیر مشاهده کنیم. در ادامه توضیح مفصل خواهیم داد که کدام یک از این دو دسته برای ما مناسب می باشند اما قبل از هر چیز یک پارامتر خیلی مهم وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

پیگتیل ارتباط نقطه به نقطه
ارتباط نقطه به نقطه وایرلس
ارتباط نقطه به نقطه وایرلس

دید مستقیم برای ایجاد ارتباط پوینت تو پوینت چیست؟

برای ایجاد یک لینک پوینت تو پوینت وایرلس فارغ از نوع تجهیزات یک پیش شرط اساسی وجود دارد و آن دید مستقیم است. بدون وجود دید مستقیم امکان ارتباط وایرلس بین دو نقطه وجود ندارد. برای بررسی اینکه بدانیم دو نقطه دارای دید مستقیم هستند یا خیر نیاز داریم که طول و عرض دقیق مختصات جغرافیایی را داشته باشیم. برای این منظور راه های گوناگونی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از اپلیکیشن های مختلف مختص این کار بر روی تلفن همراه می باشد. باید دقت شود اگر در این محل ها دکل وجود دارد دقیقا در زیر دکل این نقاط ثبت شود تا نقاط دقیق باشند. بعد از این مرحله نقاط ثبت شده را برای کارشناسان فنی شرکت امرداد ارتباط ارسال کنید تا برای شما امکان سنجی ارتباط پوینت تو پوینت انجام شود. لازم به ذکر است در این مرحله پستی بلندی های طبیعی زمین و همچنین عوارض غیر طبیعی مثل ساختمان ها به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. نتیجه این بررسی ها دو خروجی دارد. مورد اول اینکه دید مستقیم تایید می شود و با نصب تجهیزات مناسب یک ارتباط پوینت تو پوینت برقرار می شود. مورد دوم اینکه دید مستقیم وجود دارد ندارد این خود به دو دسته تقسیم میشود. گاهی در امکان سنجی های ارتباطات نقطه به نقطه متوجه می شویم دو نقطه دید مستقیم ندارند ولی می توان با افزایش ارتفاع در یکی از دو نقطه و یا هر دو نقطه به یک دید مستقیم دست یافت. دلیل وجود تعداد بسیار زیادی دکل در سطح شهر ها همین علت می باشد.

دید مستقیم در ارتباطات نقطه به نقطه

اما ممکن است در جایی دید مستقیم وجود نداشته باشد و اختلاف ارتفاع آنقدر زیاد باشد که امکان نصب دکل هم نباشد. در این حالت یا باید لینک وایرلس پوینت تو پوینت را به طور کلی فراموش کرد و یا از یک نقطه میانی برای رفع این مشکل استفاده کرد.

بعد از برسی دید مستقیم برای ایجاد ارتباط نقطه به نقطه نوبت به انتخاب تجهیزات می رسد. انتخاب تجهیزات ارتباط بی سیم پوینت تو پوینت و ارتباطات وایرلس به عوامل گوناگونی بستگی دارد که به چند مورد آن در ابتدا اشاره می کنیم و بعدا به اختصار توضیح می دهیم. پهنای باند، فاصله، شرایط آب و هوایی، شرایط محیط از نظر نویز از موارد مهمی است که در ارتباط نقطه به نقطه وایرلس باید در نظر گرفت.

ارتباط نقطه به نقطه

پهنای باند لینک پوینت تو پوینت

پهنای باند در ارتباطات نقطه به نقطه یکی از عوامل مهم در انتخاب تجهیزات می باشد به خصوص زمانی که قصد انتقال تصاویر را داریم و به پهنای باند زیاد نیاز داریم. به طور کلی و نه همیشه زمانی که نیاز به پهنای باند زیاد داریم باید از تجهیزات قوی تری استفاده کنیم. برای نمونه روی استاندارد ac می توان پهنای باند بیشتری دریافت کرد بنابراین گاهی لازم می شود که از رادیویی خریداری شود که از استاندارد ac پشتیبانی کند.

پهنای باند ارتباطات نقطه به نقطه

فاصله در ارتباطات پوینت تو پوینت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در انتخاب تجهیزات ارتباط رادیویی فاصله می باشد. زمانی که دو نقطه در فاصله چندین کیلمتری از هم هستد در مقایسه با زمانی که دو نقطه در فاصله چند صد متری از هم هستند، حتما به تجهیزات متفاوتی برای یک ارتباط نقطه به نقطه وایرلس نیاز داریم. ذکر این نکته هم ضروری است که گاهی اوقات افراد با خواندن دیتاشیت یک محصول و داده های موجود در آن که ذکر شده در شرایط آزمایشکاهی می باشد، می خواهند در محیط عملی به همان نتایج دست یابند که این غیر عملی می باشد. به عنوان نمونه در دیتاشیت یک رادیو آنتن اتچ ذکر شده است که دستگاه مناسب لینک پوینت تو پوینت 15 کیلوکتری می باشد، این در حالی است که در محیط عملی از آن دستگاه در فاصله زیر 3 کیلومتر استفاده می شود.

ارتباط نقطه به نقطه

شرایط آب و هوایی در ارتباطات نقطه به نقطه

وقتی از شرایط خاص آب و هوایی در لینک های وایرلس پوینت تو پوینت صحبت می شود یعنی این که در برخی مواقع نیاز به استفاده از نوع خاصی از تجهیزات هستیم که بتوان در آن شرایط به خوبی عمل کند. برای مثال در محیط هایی که باد شدید وجود دارد نمی توان از آنتن های دیش معمولی استفاده کرد و باید از آنتن های توری شکل استفاده شود که امکان عبور باد شدید از آن ها فراهم باشد.

نویز در ارتباطات پوینت تو پوینت

نصب تجهیزات وایرلس در محیط های پر نویز به شدت در پهنای باند تاثیر گذار است. در گذشته های نه چندان دور از آنتنی که امروزه برای ارتباط یک کیلومتری استفاده می شود، برای فاصله ای حدود 10 کیلومتر استفاده می شد. اگر در گذشته به راحتی می توانستیم عرض کانال را به منظور افزایش پهنای باند، افزایش دهیم این امر اکنون امکان پذیر نیست زیرا سبب ورود نویز بیشتر می شود. پس نویز هم یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب تجهیزات ارتباطات نقطه به نقطه می باشد.

انتخاب تجهیزات ارتباط رادیویی نقطه به نقطه

همانطور که در بالاتر اشاره شد دو دسته از تجهیزات ارتباط رادیویی وجود دارد. دسته اول که رادیو، آنتن و کانکتور به صورت اتچ هستند و دسته ای که این موارد ذکر شده به صورت جداگانه هستند. در سالهای اخیر با توجه به افزایش تنوع محصولات رادیویی کمپانی میکروتیک، فعالان در حوزه ارتباطات رادیویی روی به استفاده از تجهیزات اتچ آورده اند که دلایل گوناگونی دارد. نصب رادیو و آنتن های اتچ بر روی دکل بسیار آسان تر از نصب آنتن و رادیوی جداگانه می باشد. قیمت این محصولات هم در مقایسه با خرید جداگانه رادیو، آنتن و کانکتور بسیار مناسب تر می باشد. با توجه به دلایل ذکر شده تقاضا برای رادیو و آنتن اتچ بسیار زیاد می باشد. در زیر چند نمونه از پر استفاده ترین رادیو و آنتن های اتچ را به همراه اطلاعات فنی می توانید مشاهده کنید.(برای مشاهده لیست کامل کلیک کنید)

رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

مشخصات رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

RBDynaDishG-5HacDr3
RBDynaDishG-5HacDr3
MIPSBE
MIPSBE
QCA9557
QCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعادقطر 404 میلی متر- ارتفاع 175 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 179 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 9 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی 802.3af/at
ولتاژ PoE ورودی 11 تا 60 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 867 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n/ac
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 25dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز QCA9892
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 5

مشخصات پورت اترنت رادیو آنتن DynaDish 5 میکروتیک

پورت گیگ اترنت1 عدد
رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

مشخصات رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

پارت نامبر RBLHG-5nD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد قطر 391 میلی متر- ارتفاع 222 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 59 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
11 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 24.5dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن LHG 5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد
رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

مشخصات رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

پارت نامبر RBSXTsq5nD
معماری MIPSBE
پردازنده AR9344
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 600 مگاهرتز
ابعاد 129*129*34 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 3
سیستم عامل RouterOS
رم 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی 16 مگابایت
نوع ذخیره ساز FLASH
طول عمر دستگاه 100 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 46 دلار

مشخصات ولتاژ رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 6 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 10 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده در فرکانس 5 گیگاهرتز 300 Mbit/s
تعداد chain در فرکانس 5 گیگاهرتز 2
نوع استاندارد وایرلس 5 گیگاهرتز 802.11a/n
توان آنتن در باندفرکانسی 5 گیگاهرتز 16dBi
نوع چیپست وایرلس 5 گیگاهرتز AR9344
نسل وایرلس 5 گیگاهرتز Wi-Fi 4

مشخصات اترنت رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

پورت اترنت 10/1001 عدد

اما در همه موارد نمی توان از رادیو و آنتن های اتچ استفاده کرد. این نوع از تجهیزات ارتباط رادیویی مناسب فواصل کوتاه تا حدود پنج کیلومتر می باشند. هر چند که در فواصل بیشتر هم نصب شده اند و عملکرد خوبی هم داشته اند که این به شرایط محیط خیلی بستگی دارد. بنابراین زمانی که می خواهیم ارتباط پوینت تو پوینت در فاصله زیاد داشته باشیم، مجبور به استفاده از رادیو های قوی به همراه آنتن هایی با توان زیاد هستیم. میکروتیک در این حوزه هم دارای تنوع محصولی خوبی می باشد و دارای رادیوهای گوناگون با توان ها و استاندارد های وایرلسی گوناگون می باشد. در زیر چند نمونه از رادیو های پرطرفدار میکروتیک را به همراه اطلاعات فنی مشاهده می کنید.(برای مشاهده لیست کامل کلیک کنید)

رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

مشخصات رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

پارت نامبر RB921UAGS-5SHPacD-NM
معماری MIPSBE
پردازنده QCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
ابعاد 143*247*48 میلی متر
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم 128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 159 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 17 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

بیشینه نرخ داده 867 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9882
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetMetal 5SHP میکروتیک

پورت گیگ 1 عدد

فیبر رادیو وایرلس NetMetal 5SHP میکروتیک

SFP DDMI بله
SFP ports یک عدد
رادیو وایرلس basebox5 میکروتیک

مشخصات رادیو وایرلس BaseBox 5 میکروتیک

پارت نامبرRB912UAG-5HPnD-OUT
معماریMIPSBE
پردازندهAR9342
تعداد هسته پردازنده1
فرکانس کاری پردازنده600 مگاهرتز
ابعاد246*135*50 میلی متر
لایسنس سیستم عاملسطح 4
سیستم عاملRouterOS
رم64 مگابایت
فضای ذخیره سازی128 مگابایت
نوع ذخیره سازNAND
طول عمر دستگاه100 هزار ساعت
دمای محیط تستمنفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی89 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس BaseBox 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودییک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی12 وات
نوع خنک کنندهپسیو
نوع PoE ورودیپسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس BaseBox 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 300 Mbit/s
تعداد chain2
نوع استاندارد وایرلس802.11a/n
نوع چیپست وایرلسAR9342
نسل وایرلسWi-Fi 4

اترنت BaseBox 5 میکروتیک

پورت گیگ1 عدد
رادیو وایرلس NetBox 5 میکروتیک

مشخصات رادیو وایرلس NetBox 5 میکروتیک

پارت نامبر RB911G-5HPacD-NB
معماری MIPSBE
پردازندهQCA9557
تعداد هسته پردازنده 1
فرکانس کاری پردازنده 720 مگاهرتز
لایسنس سیستم عامل سطح 4
سیستم عامل RouterOS
رم128 مگابایت
فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
نوع ذخیره ساز NAND
طول عمر دستگاه 200 هزار ساعت
دمای محیط تست منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد
قیمت پیشنهادی 109 دلار

ولتاژ رادیو وایرلس NetBox 5 میکروتیک

تعداد پورت دی سی ورودی یک عدد(PoE-IN)
حداکثر توان مصرفی 11.5 وات
نوع خنک کننده پسیو
نوع PoE ورودی پسیو PoE
ولتاژ PoE ورودی 8 تا 30 ولت

مشخصات وایرلس NetBox 5 میکروتیک

بیشینه نرخ داده 867 Mbit/s
تعداد chain 2
نوع استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac
نوع چیپست وایرلس QCA9882
نسل وایرلس Wi-Fi 5

اترنت NetBox 5 میکروتیک

پورت گیگ یک عدد

آنتن ارتباط بی سیم پوینت تو پوینت و ارتباطات وایرلس

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم آنتن هم یکی از المان های ضروری می باشد. مجموعه امرداد ارتباط برای فروش و انجام پروژه های ارتباط رادیویی از آنتن های هایگین استفاده می کند که در طی سالیان زیاد عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است. این آنتن ها در تنوع گوناگون تولید می شوند و در یک دسته بندی ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند که دارای درپوش و فاقد درپوش می باشند. طبق تجربه بهتر است در محیط های نویزی از نوعی استفاده شود که دارای درپوش می باشد. در زیر لیست کامل آنتن های هایگین را به همراه اطلاعات فنی مشاهده می کنید.

آنتن اینترنت پوینت تو پوینت

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG537MDHP

توان آنتن هایگین37dBi
زاویه تابش هایگین2.5 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 125 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباط نقطه به مقطه

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG535MDHP

توان آنتن هایگین35dBi
زاویه تابش هایگین2.5 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 110 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباط نقطه به نقطه

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG529MDHP

توان آنتن هایگین29dBi
زاویه تابش هایگین4 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 68 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن لینک وایرلس هایگین

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG529MDSHP

توان آنتن هایگین29dBi
زاویه تابش هایگین4 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 68 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباط نقطه به نقطه

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG532MDHP

توان آنتن هایگین29dBi
زاویه تابش هایگین9 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 68 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباط وایرلیس هایگین

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG532MDSHP

توان آنتن هایگین32dBi
زاویه تابش هایگین3.2 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 68 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباط پوینت تو پوینت

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG526MDHP

توان آنتن هایگین26dBi
زاویه تابش هایگین7.5 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 48 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن لینک وایرلس

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG523MDHP

توان آنتن هایگین23dBi
زاویه تابش هایگین3.2 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 37 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
ارتباط نقطه به نقطه وایرلس

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG525MDHP

توان آنتن هایگین25dBi
زاویه تابش هایگین7.5 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 48 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن اینترنت پر سرعت هایگین

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG533MD

توان آنتن هایگین33dBi
زاویه تابش هایگین2.5 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 90 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباطات پوینت تو پوینت هایگین

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG530MD

توان آنتن هایگین30dBi
زاویه تابش هایگین3.5 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 75 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن ارتباطات وایرلس پوینت تو پوینت هایگین

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG527MD

توان آنتن هایگین27dBi
زاویه تابش هایگین6 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگینقطر آنتن 55 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector
آنتن سکتور هایگین

مشخصات آنتن هایگین مدل HIGAIN HG517MS

توان آنتن هایگین17dBi
زاویه تابش هایگین90 درجه
فرکانس کاری هایگین4800-6100 مگاهرتز
ارسال و دریافت هایگینعمودی و افقی(همزمان)
ابعاد آنتن هایگین37x37 سانتی متر
کانکتور آنتن هایگین2 N Female Connector

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680