رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

5GHz AP/Backbone/CPE, dual-chain, Gigabit Ethernet

رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

این دستگاه یک آنتن اوت دور فلت می باشد که یک رادیوی پر قدرت در درون آن قرار دارد. رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک یک آنتن پر قدرت 24dBi و یک فرستنده پر قدرت 5 گیگا هرتزی دارد. در واقع رادیوی مورد استفاده در این دستگاه یک RB911 می باشد که دوال می باشد. وجود پورت گیگ اترنت بر روی دستگاه سبب می شود که بتوان از تمامی امکانات و سرعت استاندارد 802.11n بهره برد. از این رادیو و آنتن میکروتیک می توان در محیط اوت دور استفاده کرد. سهولت در نصب و استفاده از رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک سبب استفاده از این دستگاه در لینک های نقطه به نقطه بسیاری شده است.

همانند بسیاری دیگر از تجهیزات ارتباط رادیویی میکروتیک، این دستگاه در دو نوع تولید می شود. یک نوع جهت استفاده در ایالات متحده امریکا که فرکانس دستگاه محدود شده است. در نوع دیگر که در کشور ایران هم استفاده می شود بازه فرکانسی بازتری دارد و می توان فرکانسی بین 5150 تا 5875 مگاهرتز را انتخاب کرد.

از این دستگاه می توان در ارتباطات نقطه به نقطه در فاصله کمتر از ده کیلومتر استفاده کرد. لازم به ذکر است که محل استفاده از لینک های وایرلس یک عامل تاثیر گذار در انتخاب رادیو و آنتن می باشد. برای مثال در شهر پر نویزی مثل تهران از این دستگاه باید در مسافت کمتری استفاده کرد، در حالی که از همین دستگاه در یک محیط کم نویز می توان در فواصل بیشتری استفاده کرد.

مانند تمامی دستگاه های میکروتیک این رادیو آنتن هم عمر بالایی دارد و مطابق آنچه که در دیتاشیت این دستگاه ذکر شده است، می توات طول عمری 200 هزار ساعتی در دمای 25 درجه سانتی گراد از این دستگاه انتظار داشت.

رادیو آنتن QRT 5 میکروتیک

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه، قیمت و موجودی کالا با کارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680