رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

Low-cost small-size 16dBi 5GHz dual chain integrated CPE/Backbone

رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک


رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک یک دستگاه وایرلس بسیار سبک جهت استفاده در محیط های اوت دور می باشد. این دستگاه یک رادیو آنتن اتچ می باشد که سایز کوچکی نیز دارد. راحتی در نصب در محیط های گوناگون سبب استفاده زیاد این دستگاه در لینک های پوینت تو پوینت می باشد. طبق آن چه که در دیتاشیت رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک آمده است، می توان از این دستگاه برای ارتباطات نقطه به نقطه تا 12 کیلومتر استفاده کرد.

آنتن این دستگاه یک آنتن 16dBi می باشد. توان این آنتن دقیقا مطابق توان آنتن SXT Lite5 می باشد که در حال حاضر SXTsq Lite5 جایگزین آن شده است. این درحالی است که ابعاد دستگاه نیز به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در واقع می توان گفت که این رادیو آنتن جدید دو برابر نازک تر از مدل قبلی خود است. نصب این دستگاه بسیار ساده می باشد و می توان آن را بر روی دکل عمودی و میله افقی نصب کرد. برای تراز و تنظیمات دقیق جهت دستیابی به یک ارتباط بهتر، پایه تنظیم دقیق وجود دارد که می توان آنتن را در زوایای گوناگون تنظیم کرد. لازم به ذکر است که این قطعه در بسته بندی کالا موجود نمی باشد و باید جداگانه خریداری گردد.

رادیو آنتن SXTsq Lite5 میکروتیک

این دستگاه در فرکانس 5 گیگاهرتز عمل ارسال و دریافت اطلاعات را انجام می دهد. بازه فرکانسی که می توان از این رادیو آنتن استفاده کرد بین 5150 تا 5875 مگاهرتز می باشد. این اعداد توسط میکروتیک جهت استفاده در ایالات متحده امریکا محدود شده و بازه ای بین 5170 تا 5250 و 5725 تا 5835 مگاهرتز را دارا می باشد.

این رادیو آنتن میکروتیک دارای یک پورت 10/100 می باشد، همچنین به منظور جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه در زمان صاعقه لازم است از سیم ارت استفاده شود. زاویه تابش آنتن 23 درجه می باشد و لایسنس دستگاه لول 3 می باشد. این به این معنی است که در هنگام استفاده از دستگاه در مد bridge تنها قابلیت ارتباط با یک دستگاه دیگر را دارد. جهت روشن کردن دستگاه نیاز به یک PoE Injector داریم که در بسته بندی دستگاه وجود دارد.

poe injector موجود در بسته بندی کالا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات میکروتیک، موجودی کالا و قیمت نهایی با کارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680