رادیو میکروتیک NetBox 5

802.11ac support for up to 540Mbits, waterproof enclosure, high output

رادیو میکروتیک NetBox 5

رادیو میکروتیک NetBox 5

رادیو میکروتیک NetBox 5 یک رادیوی دوال می باشد که مناسب استفاده در محیط های اوت دور می باشد. این رادیو دارای دو عدد کانکتور RP-SMA می باشد. جهت اتصال این رادیو به آنتن، نیاز داریم که از دو عدد پیگتیل استفاده کنیم. یک محفظه بر روی رادیو میکروتیک NetBox 5 وجود دارد که جهت قرار گرفتن پیگتیل ها در آن طراحی شده است که از ورود رطوبت هم جلوگیری می کند. این دستگاه استاندارد 802.11a/n/ac را پشتیبانی می کند که سبب افزایش سرعت انتقال داده می شود. نرخ داده در این استاندارد 866Mbit می باشد، همچنین می توان از کانال های 20/40/80MHz در کانفیگ این رادیو میکروتیک استفاده کرد.

از آنجایی که موارد استفاده از این نوع رادیوها بر روی دکل ها و ارتفاع می باشد، باید قابلیت سهولت در نصب را دارا باشند. به همین دلیل است که می توان درب رادیو را با یک دست باز و بسته کرد. پورت اترنت و محل اتصال سیم ارت درون یک محفظه قرار دارد که از ورود آب و گرد و خاک جلوگیری شود. در بسیاری از ارتباطات نقطه به نقطه از این دستگاه استفاده می شود. درون بسته بندی کالا علاوه بر رادیو میکروتیک NetBox 5 یک بست فلزی، یک قطعه اتصال، آداپتور و یک PoE injector قرار دارد.

نت باکس میکروتیک
رادیو BaseBox5

رادیوی میکروتیکی که در ایران استفاده می شود دارای پارت نامبر RB911G-5HPacD-NB می باشد. بازه فرکانسی ای که در اختیار کاربران قرار می دهد بین 5150MHz-5875MHz می باشد. این در حالی است که محصولی که به طور اختصاصی برای ایالات متحده امریکا تولید می گردد، دارای فرکانس محدود تری می باشد. بر اساس ادعای کارخانه سازنده، می توان طول عمری برابر با 200 هزار ساعت برای رادیو میکروتیک NetBox 5 در دمای 25 درجه سانتی گراد در نظر گرفت. طول عمر بالا در کنار کارایی فوق العاده دلیل پر طرفدار بودن این رادیوی میکروتیک می باشد. لایسنس سیستم عامل این رادیو لول 4 می باشد، بنابراین می توان از این دستگاه برای اتصال به چند رادیوی دیگر نیز استفاده کرد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده درباره این دستگاه، این رادیو دارای گارانتی یک ساله شرکت امرداد ارتباط نیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، موجودی کالا و قیمت نهایی باکارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680