روتر اکسس پوینت میکروتیک cAP ac

Dual-band 2.4 / 5GHz wireless access point for mounting on a ceiling or wall with two Gigabit Ethernet ports (one with PoE output), 802.11ac support and IPsec hardware encryption support

روتر اکسس پوینت میکروتیک cAP ac

روتر اکسس پوینت میکروتیک cAP ac

روتر اکسس پوینت میکروتیک cAP ac یک اکسس پوینت کارآمد و پرقدرت با ظاهری زیبا می باشد. با فشردن یک دکمه می توان تمام چراغ ها و صداهای این دستگاه را خاموش کرد. در بسته بندی این اکسس پوینت دو پوشش وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. این روتر اکسس پوینت قابل نصب بر روی دیوار و سقف می باشد. باند فرکانسی دوال همزمان باند 2 گیگاهرتز با استاندارد 802.11b/g/n و همچنین باند 5 گیگاهرتز a/n/ас را پشتیبانی می کند. این اکسس پوینت سیگنال رادیویی را در یک زاویه 360 درجه ای اطراف خود ارسال می کند. به وسیله این دستگاه می توان بدون استفاده از کابل شبکه اکسس پوینت های متعددی را به یکدیگر وصل کرد و شبکه وایرلس را گسترش داد که این امر با استفاده از تنظیمات ریپیتر انجام می گیرد. با این حال وجود دو عدد پورت اترنت بر روی روتر اکسس پوینت میکروتیک cAP ac این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از کابل، شبکه خود را گسترش دهید.

روتر اکسس پوینت میکروتیک cAP ac دارای دوپورت اترنت می باشد. پورت اول آن اکتیو PoE می باشد و پورت دوم آن پسیو PoE می باشد که تا 57 ولت را ساپورت می کند. می توان از این پورت به منظور روشن کردن دوربین های مداربسته تحت شبکه و یا دستگاه های دیگر استفاده کرد. این دستگاه همچنین IPsec را ساپورت می کند. برای مثال می توان در سناریوی فرضی زیر از یک دستگاه hEX به منظور تامین ولتاژ ورودی و کنترل  اکسس پوینت های دیگر استفاده کرد.

اکسس پوینت میکروتیک

این روتر در دو نوع تولید می شود. یکی برای ایالات متحده امریکا که فرکانس آن توسط میکروتیک محدود شده است و نوع دیگری که در بقیه نقاط دنیا استفاده می شود. در باند 2 گیگاهرتز فرکانس 2412 تا 2484 مگاهرتز و در باند 5 گیگاهرتز فرکانس 5170 تا 5250 مگاهرتز پشتیبانی می شود که این مورد در تنظیمات این دستگاه قابل تغییر است.

اکسس پوینت میکروتیک

نصب این دستگاه بر روی دیوار و یا سقف نیز به راحتی انجام پذیر می باشد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت کالا با کارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680