روتر اکسس پوینت میکروتیک RB951Ui-2HnD

روتر اکسس پوینت میکروتیک RB951Ui-2HnD هم زمان یک روتر و اکسس پوینت می باشد. این روتر دارای 5 عدد پورت اترنت می باشد. در مقایسه با روتر اکسس پوینت RB951g-2HnD این دستگاه پورت اترنت گیگ ندارد. آنتن قدرتمند این دستگاه در درون محفظه پلاستیکی قرار دارد و قابل مشاهده نمی باشد. این روتر اکسس پوینت میکروتیک تنها در فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارسال و دریافت داده را به صورت وایرلس انجام می دهد. این دستگاه در استاندارد 802.11b/g/n کار می کند.

روتر اکسس پوینت میکروتیک RB951Ui-2HnD
روتر اکسس پوینت میکروتیک RB951ui-2hnd

از لحاظ سخت افزاری این روتر دارای یک CPU ششصد مگاهرتزی و همچنین RAM که 128 مگابایتی می باشد. پورت پنجم روتر اکسس پوینت میکروتیک RB951Ui-2HnD یک پورت PoE اوت می باشد که می تواند دستگاه های دیگر را در ولتاژ یکسان روشن کند. حداکثر جریان خروجی این پورت 500 میلی آمپر می باشد.

پورت شماره یک هم پسیو PoE ورودی می باشد، به این معنی که می توان این دستگاه را توسط پورت یک اترنت نیز روشن کرد. البته با توجه به وجود آداپتور در بسته بندی کالا، روشن کردن روتر با آداپتور منطقی تر می باشد زیرا یک پورت اترنت را برای روشن کردن دستگاه هدر نمی دهیم. توان مصرفی این دستگاه در ماکزیمم حالت در حدود 24 وات می باشد.

از این دستگاه می توان در محیط های اداری کوچک و یا خانه ها استفاده کرد. لازم به ذکر است که این امر کاملا بستگی به سناریویی دارد که قرار است اجرا شود. برای مثال اگر بخواهیم از این روتر برای اینترنت استفاده کنیم، پورت شماره یک دستگاه را به عنوان ورودی اینترنت در نظر می گیریم. در این صورت می توان از چهار پورت دیگر به منظور اینترنت دادن به چهار کامپیوتر دیگر استفاده کرد. همچنین افرادی که بخواهند به صورت وایرلس به اینترنت متصل شوند، از مود اکسس پوینتی دستگاه استفاده می کنند.

قیمت مناسب روتر میکروتیک در کنار کارایی خوب و همچنین طول عمر بالا سبب پر طرفدار و پر فروش بودن این روتر اکسس پوینت میکروتیک شده است. علاوه بر این ها، این کالا در شرکت امرداد ارتباط با گارانتی یکساله ارائه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، موجودی کالا و قیمت نهایی با کارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.