روتر میکروتیک RB1100AHx4

روتر میکروتیک RB1100AHx4 یک روتر با قابلیت نصب درون رک می باشد. این روتر دارای 13 عدد پورت گیگ اترنت می باشد که 2 عدد از این پورت ها، بای پس می باشند(پورت های شماره 11 و 12). برای روشن کردن این دستگاه می توان از دو عدد کانکتور IEC استفاده کرد. لازم به ذکر است که این دو را می توان هم به صورت همزمان و هم به صورت جداگانه استفاده کرد.

در صورت تمایل علاوه بر مورد ذکر شده، می توان از پورت سیزدهم این روتر جهت روشن کردن دستگاه استفاده کرد. این پورت ولتاژ 12 تا 57 ولت دی سی را قبول می کند و در واقع یک پسیو PoE می باشد و استاندارد 802.3af/at PoE را پشتیبانی می کند. علاوه بر 3 پورت ذکر شده جهت روشن کردن دستگاه، می توان از یک پورت دیگر که ولتاژ مستقیم 12 تا 57 ولت را قبول می کند، استفاده کرد.

روتر میکروتیک RB1100AHx4
روتر میکروتیک RB1100AHx4 دارای 13 پورت گیگ اترنت، پورت سریال و اسلات micrSD می باشد.

پورت های روتر میکروتیک RB1100AHx4 به صورت خودکار، قابلیت تشخیص پچ کابل های شبکه با هر دو استاندارد A یا B را دارا می باشد. بنابراین نیازی نیست که حتما از یک استاندارد سوکت زنی خاص تبعیت کرد.

بر روی این روتر یک پورت سریال RS232C و همچنین یک اسلات microSD وجود دارد. در ارتباط با پورت های شماره 11 و 12 که بای پس بودند، نحوه کار به این صورت است که در صورت قطعی برق، این دو پورت به یکدیگر متصل می شوند و انگار که روتر در آنجا وجود ندارد.

درون بسته بندی این کالا یک عدد کابل پاور، گوشواره و پیچ جهت اتصال به رک وجود دارد. این کالا در مجموعه امرداد ارتباط دارای یک سال گارانتی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این کالا، قیمت و موجودی کالا با کارشناسان شرکت امرداد ارتباط تماس بگیرید.