اکسس پوینت UAP AC PRO

Build your Wi-Fi network with the UniFi® ac Pro Access Point, part of the Ubiquiti UniFi Enterprise WiFi System. The UniFi AC Pro Access Point, is an indoor/outdoor, high-performance, 802.11ac dual-band access point, capable of speeds up to 1750 Mbps with a range of up to 122 meters

اکسس پوینت UAP AC PRO

در این نوشتار قصد داریم به صورت اختصار اکسس پوینت UAP AC PRO را بررسی کنیم. اما اگر فقط قصد خرید و یا اطلاع از قیمت این اکسس پوینت یونیفای را دارید، به اطلاع می رسانیم این کالا امروز مورخ بیست و پنجم شهریور در شرکت اَمُرداد ارتباط با قیمت 4000000 تومان به فروش می رسد. برای این امر لطفا در هنگام تماس تلفنی و پیام در شبکه های اجتماعی کد AC PRO4 را ذکر کنید.

چرا اکسس پوینت UAP AC PRO

این اکسس پوینت یونیفای قابلیت ارسال سیگنال تا شعاع 120 متری خود را دارا می باشد. یعنی اگر اکسس پوینت UAP AC PRO در مرکز یک دایره قرار بگیرد، تا شعاع 120 متری می تواند سیگنال رادیویی را ارسال کند. اما اگر نیاز دارید که سیگنال را در فواصل بیشتری دریافت کنید، بهتر است از اکسس پوینت دیگر یونیفای یعنی اکسس پوینت UAP AC LR استفاده کنید که می تواند سیگنال را تا شعاع 180 متری ارسال کند.

با اکسس پوینت UAP AC PRO می توان به سرعتی برابر 1750Mbps دست یافت. این اکسس پوینت از هر دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. در فرکانس 5 گیگاهرتز می توان به سرعتی معادل 1300Mbps دست یافت. همچنین در فرکانس 2.4 گیگا هرتز حداکثر سرعتی که می توان به آن دست یافت برابر 450Mbps می باشد.

اکسس پوینت UAP AC PRO

از دیگری مواردی که در ارتباط با اکسس پوینت UAP AC PRO باید ذکر گردد این است که از این اکسس پوینت می توان در هر دو محیط این دور و اوت دور استفاده کرد. تعداد کاربرانی که به طور همزمان می توانند به این اکسس پوینت متصل شوند برابر 200 نفر می باشد. بر روی این اکسس پوینت دو عدد پورت گیگ اترنت وجود دارد. این کالا در مجموعه اَمُرداد ارتباط با گارانتی یکساله ارائه می گردد. امکان ارسال کالا به شهرستان ها از طریق باربری و تیپاکس فراهم می باشد.

امرداد ارتباط در فضای مجازی

اشتراک این مطلب

تهران-خیابان کریمخان زند-خیابان آبان جنوبی- خیابان سپند-پلاک58/1
021-91007970
09026780680